ارزیابی طلا جهت مهاجرت

باید بگوییم مهاجرت در لغت به معنای خروج افراد از محل زندگی خود (شهر یا کشور) به مقصد دیگر ، به منظور زندگی دائم و موقتی است. انواع مهاجرت صرفاً به معنای رفتن به جای دور نیست و حتماً هم نباید به صورت دائمی و همیشگی باشد. مهاجرت های فصلی مثال مناسبی برای مهاجرت موقتی است. در این مقاله از کارشناس رسمی دادگستری ، در نظر داریم در ربطه با ارزیابی طلا جهت مهاجرت صحبت نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالعه مقاله پیش رو توصیه می شود.

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت

 

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا ، از نظر صلاحیت در گروه تخصصی اموال منقول قرارگرفته که به جهت وسعت گستره سطح پوشش و تنوع اقلام و موارد کاری حائز اهمیت بسیاری است ، از طرفی به جهت فراگیر بودن استفاده از طلا و جواهرات در اکثر افراد ایرانی ، در موارد لزوم استفاده از نظریه تخصصی موردنیاز متقاضیان است. برای تایید تمکن مالی و میزان دارایی های متقاضیان مهاجرت به کشور هایی مانند کانادا ، استرالیا ، اروپا و آمریکا می باشد.

این موضوع در واقع نشانگر این است که متقاضیان مهاجرت معمولا برای نشان دادن میزان دارایی ها و تمکن مالی خود به ادارات مهاجرت یا سفارت خانه های مربوطه در کشور های مهاجر پذیر مانند کانادا ، استرالیا ، آمریکا و اروپا ، علاوه بر فهرست کردن انواع طلا خود مانند زنجیر طلا ، دستبند طلا ، گوشواره ، انگشتر ، شمش طلا و… نیاز به کارشناسی قیمت خودرو و ماشین آلات کارخانجات یا انواع دیگر دارایی های خود است که همه ی آنها نیاز به بررسی و تایید توسط کارشناس رسمی دادگستری دارد.

در این زمینه تفاوتی بین متقاضیان مهاجرت از طریق دانشجویی یا بزینس (سرمایه گذاری) یا کارآفرینی (استارت آپ) و یا اسپانسر شیپ والدین و روش های دیگر نیست. کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا ، قیمت‌گذاری رسمی و سایر دارایی ها برای تعیین قیمت کارشناسی طلا ، سکه بهار آزادی ، ملک و خودرو و برند شرکت ها و ماشین آلات، امروزه بیشتر برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا و کانادا صورت می پذیرد.

ارزیابی رسمی طلا برای مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از مقاصد اصلی مهاجرت متقاضیان در سراسر دنیا است. این موضوع به خاطر وجود امنیت اجتماعی ، امنیت شغلی ، پذیرش راحت مهاجران در میان جامعه، سطح تحصیلی بالای دانشگاه ها و سطح بالاتر از متوسط درآمد عمومی مردم آنجا می باشد. مهاجرت به کانادا به چهار روش رایج صورت می پذیرد :

  • مهاجرت به کانادا از طریق کار آفرینی
  •  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص و ماهر
  • مهاجرت به کانادا برای تحصیل

از هر کدام از این روش ها که برای مهاجرت اقدام گردد ، نیاز به تایید تمکن مالی و میزان دارایی ها و کارشناسی طلا توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت است.

 

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت

 

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت به استرالیا

استرالیا به علت وجود موقعیت های کاری فراوان در چند سال اخیر به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت برای مردم دنیا می باشد. کشوری پهناور با زمینه های توسعه ی فراوان و نیروی کاری بومی کم برای هر مهاجری که نیاز به زندگی و اشتغال در کشوری امن و با ثبات دارد وسوسه کننده می باشد. مهاجرت به استرالیا بیشتر از روشهای زیر می باشد :

  • مهاجرت به استرالیا از طریق نیروی کار تخصصی
  • مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی
  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق دانشجویی

که در هر کدام از این روش ها شما نیاز به انجام کارشناس رسمی دادگستری و ارزش گذاری روی طلا و سایر دارایی های خود برای تشکیل پرونده ی مهاجرت می باشد.

گروه کارشناسان رسمی ما چگونه به شما در زمینه مهاجرت کمک می کند ؟

گروه کارشناسان رسمی دادگستری ما با در اختیار داشتن کارشناس رسمی دادگستری در رشته های اموال منقول ، راه و ساختمان ، برق ، تاسیسات و ماشین آلات کارخانجات ، خودرو و امور وسایل نقلیه با داشتن همکاران گروه در تهران و سایر استان های دیگر کشور می توانیم به شما در انجام کارشناسی و ارزیابی و قیمت گذاری رسمی انواع دارایی هایتان ( شامل ارزیابی طلا ، ملک ، قیمت گذاری آپارتمان ، زمین ، واحد اداری و تجاری و کارخانه صنعتی و ماشین آلات و خودرو ) و ارائه گزارش های کارشناسی و تهیه تراز نامه برای مهاجرت و اقامت و یا اخذ ویزا توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت کمک نماییم.

 

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت

 

نوشتن گزارش کارشناسی مورد قبول برای اداره های مهاجرت هر کدام از این کشور ها نیاز به تجربه و دانستن فرمت های مورد درخواست آن کشور ها می باشد که این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری صورت می پذیرد.

یکی از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده پرونده مهاجرت ، میزان دارایی های شما در ایران می باشد. ارزیابی رسمی ارزش دارایی های شما باید توسط کارشناس رسمی دادگستری دارای تجربه در امر مهاجرت انجام شده و تایید گردد.

قیمت گذاری رسمی دارایی های شما می تواند برای انواع طلا و جواهر و حساب سپرده بانکی باشد. قیمت گذاری رسمی طلا توسط کارشناس رسمی دادگستری گروه اموال منقول انجام و طی گزارش کارشناسی تایید می گردد و با توجه به تفاوت فرمت های مورد قبول اداره مهاجرت استرالیا و کانادا ، این امر نیاز به تجربه کار در این زمینه است. اداره مهاجرت استرالیا نیاز به تایید قیمت کارشناسی طلا و سایر دارایی های شما توسط کارشناس رسمی دادگستری را دارد.